Nieuw land, nieuwe avonturen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu Nieuw land, nieuwe avonturen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu

Nieuw land, nieuwe avonturen

Door: Diederik

Blijf op de hoogte en volg Diederik

18 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na meer dan 6 uur te hebben doorgebracht op Melbourne AirPort kon mijn vlucht eindelijk vertrekken. Een soepele vlucht waarbij ik voornamelijk geprobeerd heb om te slapen.

Om 9 uur landde ik in KL (temperatuur 29 graden). Vanaf het vliegveld heb ik de trein naar het centraal station genomen en van daaruit heb ik de trein naar station Maharajalela genomen wat haast tegenover mijn hostel ligt. Helemaal bezweet van alle trappen (ben ook nog een aantal keer verkeerd gelopen) en het warme weer kwam ik bij het hostel aan. Er was echter een probleem want ze konden mijn boeking niet vinden, terwijl ik wel al een deel betaald had. De kamer die ik geboekt had was al vol dus hebben ze me in een grotere kamer gezet! Ik moest alleen nog twee uurtjes wachten want ze moesten de kamer nog schoonmaken. Toen heb ik maar besloten om wat te gaan rondwandelen.

Ik heb een wandeling gemaakt door Chinatown waar overal winkeltjes met goedkope producten zijn en er in een straat alleen maar kraampjes zijn met tassen, zonnebrillen, schoenen en horloges. Allemaal echt natuurlijk. Ergens in een winkel die volstond met allemaal verschillende telefoonhoesjes heb ik een hoesje gekocht. Ook heb ik nog twee Chinese tempels bekeken. Aangezien het echt warm was buiten ben ik op tijd weer naar het hostel gegaan (daar was airco).

Toen de kamer schoon was, heb ik eerst ff lekker gedoucht en me ongekleed. Vervolgens was het weer bijna etenstijd. Gelukkig hebben ze op de bagage grond van het hostel een soort klein restaurantje waar je hel voordelig goed eten kunt halen. Een maaltijd en frisdrank is 18 ringgit (€4,22). Na de maaltijd ben ik eigenlijk vrij snel gaan slapen. Proberen om wat slaap in te halen, aangezien dit tijdens de vlucht niet echt lukte...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Kuala Lumpur

Laatste stop op m'n reis!

Recente Reisverslagen:

24 December 2014

Flying home for Christmas

23 December 2014

Een laatste dag vol nieuwe ervaringen

22 December 2014

Modder

21 December 2014

Dancing Queen!

20 December 2014

Batu Caves
Diederik

Actief sinds 31 Okt. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21191

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 26 November 2015

Indonesië

23 Februari 2015 - 20 Maart 2015

Californië

18 December 2014 - 24 December 2014

Kuala Lumpur

14 November 2014 - 17 December 2014

Nieuw-Zeeland

07 November 2014 - 13 November 2014

Hong Kong

Landen bezocht: