Naar huis? - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu Naar huis? - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu

Naar huis?

Door: Diederik

Blijf op de hoogte en volg Diederik

19 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar het vliegveld gereden. Het ging allemaal wat moeizaam want Diederik had nogal last van een kater.

Voordat we vertrokken kwamen we erachter dat onze tweede vlucht van Frankfurt naar Amsterdam gecanceld was door stakingen. We besloten om in Frankfurt te kijken wat de opties waren.

We gooide de auto vol benzine en leverde hem in bij het verhuurbedrijf. We wilden Gandalf, de wandelstok, graag meenemen naar huis. Helaas was hij iets te groot dus moest hij in stukken gebroken worden. Dit ging echter niet zo makkelijk als gedacht en nadat Gandalf in verschillen uit elkaar gereten stukken en splinters op de grond van de parkeergarage lag, hebben we besloten om hem hier te laten.

Op het vliegveld genoten we van onze laatste Amerikaanse hamburger en zijn we naar de gate gegaan. We vliegen om 15:40 naar Frankfurt. Hoe we vervolgens in Nederland komen blijft nog een verrassing. To be continued...