Back in SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu Back in SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu

Back in SF

Door: Diederik

Blijf op de hoogte en volg Diederik

18 Maart 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend begonnen we met een ontbijtje bij Denny's. Jeroen had een ovengerecht wat voor avondmaaltijd door zou kunnen gaan (aardappelen, groenten, worstjes en eieren) en ik nam onbeperkt pancakes. Een lunch was dus niet meer nodig vandaag.

We reden eerst naar Callistoga, omdat daar een geiser was die we graag wilden zien. De entree was een beetje aan de dure kant (14 dollar per persoon) dus we hadden grote verwachtingen. De geiser schoot elke 5 minuten ongeveer 1,5 minuut lang heet water en stoom de lucht in. Doordat hij zo regelmatig uitbarstte, vroegen wij ons af of er niet ergens een schakelaar was om hem aan of uit te zetten. Naast de geiser hadden ze geprobeerd om het park op te leuken met geiten, schapen en lama's. Het had wel wat, maar het was meer een eens-maar-nooit-weer ervaring.

Vervolgens zijn we doorgereden naar San Francisco. We checkten in bij ons hotel wat midden in het centrum lag en brachten onze spullen naar de kleinste kamer waar we tot nu toe in verbleven hadden. Na een zoektocht op Google hadden we een leuk plekje gevonden waar we onze laatste maaltijd in Amerika konden nuttigen. Het eten was erg smaakvol, de wijn was heerlijk en de jongen die ons bediende was erg vriendelijk. Zo vriendelijk dat we zijn nummer, Facebook en mailadres kregen. Wij zagen dat als een compliment en na deze egoboost zijn we teruggekeerd naar ons hotel.