"Waar ben ik aan begonnen..." - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu "Waar ben ik aan begonnen..." - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Diederik Toonen - WaarBenJij.nu

"Waar ben ik aan begonnen..."

Door: Diederik

Blijf op de hoogte en volg Diederik

07 November 2014 | Nederland, Mierlo

Dat en "Ben ik niets vergeten!" zijn de twee zinnen die steeds door m'n hoofd razen. Ik kan het haast niet bevatten maar over een paar uur vertrek ik richting Schiphol en stap ik op om 22:00 op het vliegtuig richting Dubai. Na daar 2,5 uur gewacht te hebben, vertrekt m'n volgende vliegtuig naar Hong Kong alweer, waar ik rond 21:00 aankom. Een lange reis maar uiteindelijk vast de moeite waard!

Stiekem vind ik het enorm spannend om morgen helemaal alleen in zo'n grote stad rond te lopen. Gelukkig komt Sabrina me volgende week vergezellen, waarna we samen naar Nieuw-Zeeland vliegen. Een ander deel van de reis waar ik enorm naar uitkijk! Daar rijden we in 34 dagen het hele land door. We hebben al verschillende enorm vette dingen op de planning staan: zwemmen met dolfijnen, skydiven, zorbing, boottochtjes en kajakken. Kortom een maand vol uitdagingen!

Daarna gaat Sabrina weer naar huis en ga ik nog 6 dagen naar Kuala Lumpur. Als alles goed gaat en vliegt zoals het moet vliegen ben ik op 24 december om 20:30 weer in Nederland.

Ik ga proberen zo af en toe hier een berichtje en foto's te plaatsen als ik een computer met internet kan vinden of een nieuwe telefoon in Hong Kong weet te bemachtigen. Ik wil alle mensen enorm bedanken voor alle lieve berichtjes van de afgelopen dagen! Ook alle mensen die de moeite nemen om deze blog te volgen wil ik bedanken. Hopelijk schrijf ik niet te langdradig en kan ik een klein beetje van al m'n ervaringen die ik op doe met jullie delen!

Zo dat was het wel... Veel succes in Nederland allemaal en tot m'n volgende bericht! :P

  • 11 November 2014 - 18:43

    Esther Keunen:

    Geniet ervan Diederik, want het zal een reiservaring worden om nooit te vergteen, echt super gaaf. En natuurlijk super leuk dat je deze ervaring dadelijk samen met Sabrina kunt delen. Heel veel reisplezier. Ik zal je reisverslagen regelmatig gaan volgen. Groetjes en tot in Nederland in 2015....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mierlo

Diederik

Actief sinds 31 Okt. 2014
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 21051

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 26 November 2015

Indonesië

23 Februari 2015 - 20 Maart 2015

Californië

18 December 2014 - 24 December 2014

Kuala Lumpur

14 November 2014 - 17 December 2014

Nieuw-Zeeland

07 November 2014 - 13 November 2014

Hong Kong

Landen bezocht: